Regn, regn, regn

Det har varit helt fantastiskt väder här i London de senaste veckorna. Vi snackar sommar. Vi har legat uppe på taket och solat och haft picknick och grillfest där uppe. Hängt i parker och tagit soliga promenader. Har vart kanonskönt att få en sån fin sista tidhär innan jag åker. Tyckte att det skulle få hålla i sig tills jag åkte, men inte då. Igår öste det ner och idag öser det ner. Ska umgås med Chris idag och hade sett fram emot någon mysig "utomhus aktivitet", typ promenad i Greenwich. Nu känner jag att jag inte har lust med nåt, får panik och ångest av att sitta inne i rummet som bara är kaos och skriker efter att bli organiserat och ihoppackat men samtidigt vill jag inte gå utanför dörren. Blir säkert bättre när Chris kommer, kommer nog känna mig mer optimistisk då! Speciellt om denna hemska huvudvärk går bort.




Strålande sol och skönt väder alldeles häromdan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0