Nytt bildregn

Mitt liv i bilder från typ innan påsk fram till nu





Att se normala ut är inte riktigt min och Beccas grej.


It's True!


Alex


Robin matar ankor




Ute och böga


Fred and Andrew gjorde de finaste Simnel cakesen


Jess och Amy


Rodney och Dulcie, haha!


<3




Jobbet




I Brighton och bögar




Lyckades lura med Jeffrey till Popstars


Sofia var och hälsade på


Becca fixade looken för en äventyrskväll




Var hemma i Sverige en sväng och skrev högskoleprovet, hann även med rejvning med Jonatan och Johanna.


Pub quiz med Chris och Phil. Jag var sämst!


Life through a pint glass.


Vårpromenad i Essex




På mysigaste caféet på ett konstigt ställe i Essex där de hade massa små antikaffärer, lite skoj.






Parkhäng med Bitch, Bananbutch, Meal Deal och frusen Cheese Cake


Svensk Taco-middag




Grillfest hos Rafa




Lulu and the Lampshades och Hoodlums på The Good Ship


Glass!





Iphone nördar på min leaving due

Osv... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0