När blev min säng så stor?

Bitch har sovit borta ganska mycket den senaste veckan. Då känns min säng stor och ensam, haha, är inte van att sova ensam. Hade fint sällskap i torsdags som fyllde tomrummet fint. Bitch åkte precis hem till Josh och blir borta över natten, det får mig att sakna mitt fina sällskap ännu mer. Ska träffa honom igen imorgon kväll, men vill ha honom här nu, nu, nu. Ska kura ihop mig under alla täckena i sängen och puffa upp kuddarna för att känna mig mindre ensam. Kommer nog somna snabbt i alla fall för är väldigt trött då det blivit lite si och så med sömn det senaste, mycket jobb och mycket äventyr = ganska lite sömn.

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0