Blowing Raspberries

På London frontet massa nytt. Som alltid. Dock skriver jag ju bara in en typ hundradel här eftersom jag är kass.
Men läget just nu är väldigt lite sömn och väldigt mycket öl och lambrini. Var ute med Bicth i lördags och igår. Han har varit ledsen pga av en dum karl som självklart skulle visa sin nuna igår. Men vi struntade i honom och dansade med Samyboy och Lilla Pixin Susan på scenen och lekte isleken med random britter.
Imorgon blir det öl och spelning med Beccisbanan och Rafa. Blir nog fint tror jag, brukar vara det.
Idag är jag ledig och det innebär som vanligt att jag bara sitter och slappar fast jag borde städa och tvätta och sånt där som borde göras. Men jag äter nalle kex och lyssnar på infected Mushroom istället. Typ såhär:



Fast för det mesta stoppar jag kexen i munnen istället för paketet, men jag var ju tvungen att smaka på det med.

Är dålig på att ta bilder numera, brukade ju vara så bra men här kommer lite random bilder från olika tillfällen i alla fall.


The sign!


Titta vem som dricker öl som om de vore saft, gissa vem som är stolt?


Inte min grej att se normal ut på bild.


Rafa


Vi tycker om Mamudsso (eller hur man nu stavar det)


...fasten han petar näsan!


Banan


Mjau


Rulla, rulla liten bulla












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0