Vad gör man när hjärtat nästan spricker?

Är så full av känslor just nu att jag knappt vet vad jag ska göra med mig själv. Är så lycklig för allt är så fint. Jag har de bästa vännerna, bor i den bästa staden där man kan göra de coolaste grejerna, det händer saker hela, hela tiden precis som jag vill ha det, jag är såååå kär i den finaste killen som bara verkar mer perfekt ju mer tiden går och snart ska jag göra mitt livs resa, min stora dröm!
Men det är just det, hur ska detta gå ihop? Hur kan jag lämna mitt helt underbara liv här?
Men det kommer gå, jag vet det, allt kommer vara fantastiskt och fint när jag kommer tillbaka också... eller?

Nu ska jag sluta fundera så mycket, ska åka hem till Beccabanan och mysa istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0