Mjau

Idag har jag jobbat. Var ganska mysigt, men mest ganska tråkigt. Efter jobbet träffade jag Jon och hans "dejt". Hemskt gullig kille som pussade mig på båda kinderna när jag träffade honom. Vi (läs jag) shoppade loss på primark. Köpte pyjamasbyxor, några baslinnen, underkläder, kostymbyxor (som jag ska övertyga min chef om att jag ska jobba i istället för de clownbyxor till kockbyxor jag har på mig nu) och en kofta. Alltihopa sammanlagt gick på under 300 kr, I love Primark! Sedan gick vi och åt pizza. Det var gott men jag blev så mätt att det fortfarande känns som jag ska spy :P.
Nu sitter jag i mina nya pyjamasbyxor och lyssnar på Tarkan och försöker ta mig iväg till duschen för att göra mig iordning så att vi kan ta oss iväg in till stan. Vi hade tänkt dra till Friendly Society ikväll men de stänger kl 23 och jag tvivlar på att kommer komma iväg så att vi är inne i stan till dess. Är så sega och det regnar ute, så det blir festa med motstånd. Men alla vet ju att det är bäst så ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0